Hevosharrastuksen arjen sankarit -kampanja – voita liput Helsinki Horse Show’hun

10.9.2024

Ratsastusseurat ja -tallit eivät pyörisi ilman niitä upeita vapaaehtoisia, jotka antavat aikaansa ja energiaansa yhteisömme hyväksi. He ovat todellisia sankareita, jotka tekevät arjestamme sujuvampaa ja iloisempaa. He voivat olla vapaaehtoisina esimerkiksi liikenteenohjaajina kilpailuissa, auttamassa esteiden keräämisessä, seuran hallituksen aktiivina tai hevoskerhoja vetämässä - vain taivas on rajana.

Tule mukaan juhlistamaan näitä valovoimaisia vapaaehtoisia SRL:n kampanjassa “Hevosharrastuksen arjen sankarit”. Tavoitteenamme on tuoda esiin heidän korvaamaton panoksensa ja kiittää heitä – ja teitä - sydämemme pohjasta.

Ilmoita vapaaehtoiskaverisi tai -tuttusi tällaiseksi upeaksi vapaaehtoiseksi ja anna hänelle mahdollisuus voittaa kaksi lippua sinulle ja hänelle Helsinki Horse Show’hun lauantaille Grand Trophy -päivänäytökseen 26.10.2024! Arvomme 20 x 2 lippupakettia. Yhdessä voimme tehdä vapaaehtoistyön talleissa ja seuroilla näkyväksi, ja antaa ansaittua kiitosta arjen vapaaehtoisille. Ratsastajainliiton arvontaan ilmoitetun ja ilmoittajan tulee olla SRL.n jäsenseuran SRL-jäsen.

Liity mukaan ja osoita tukesi näille upeille ihmisille, jotka tekevät ratsastusharrastuksesta mahdollista meille kaikille.

Miten osallistua kampanjaan ja lippujen arvontaan?

1. Ilmianna vapaaehtoinen kaverisi täällä viimeistään 30.9.2024.
  2. Halutessasi voit tuplata mahdollisuuden voittaa vapaaehtoiselle kaverillesi ja itsellesi liput laittamalla yhteiskuvan instagramiin. Taggaa @ratsastajainliitto ja lisää #hevosarjensankari julkaisuun. Julkaisun tulee olla feedissä ja profiilin avoin. Jos profiilisi ei ole avoin, lähetä kuvakaappaus julkaisusta Ratsastajainliitto-tilille. Ratsastajainliitto jakaa julkaisuja kaikille näkyviltä tileiltä instagram-tarinoissaan.
  3. Voittajat arvotaan ja heille ilmoitetaan voitosta 15.10.2024 mennessä sähköpostitse.

Emmi Korpiola, SRL:n vapaaehtoistoiminnan kehittäjä