Hyvä hevosten ja ratsastuksen ystävä, oletko jo Ratsastajainliiton ratsastusseuran jäsen?

11.10.2024

Kuvituskuva Heidi Lammi.

Nyt on loistava tilaisuus liittyä SRL:n ratsastusseuran jäseneksi. Ratsastusvuoden lipuessa syksyyn SRL on puolittanut oman osuutensa seurojen jäsenmaksusta. 50 prosentin alennus on voimassa vuoden loppuun asti.

Jäsenenä saat tukun hyviä jäsenetuja, kuten Hippos-lehden, Sporttivakuutuksen ja mukavia alennuksia. Pääset halutessasi mukaan ratsastusseurasi toimintaan ja koko ratsastusyhteisöön sekä ajantasaisen ja kiinnostavan tiedon pariin.

Tutustu uuden Kaviouran oppimismateriaaleihin, erilaisiin koulutuksiin tai Jäsenhuoneen laajaan materiaaliin ratsastusharjoituksista vaikuttamiseen ja yritystoimintaan. Niin aikuisille harrastajille, lapsille ja nuorille, kilparatsastajille kuin vapaaehtoisille on tarjolla lukuisia tapoja oppia ja edistyä oman kiinnostuksen mukaan.

Jäsenenä annat tukesi ja arvokkaan äänesi hevosten ja hevosalan valtakunnalliseen vaikuttamiseen, merkittävyyteen ja rahoitukseen. Yhdessä olemme vahvempia!

Liity ratsastusseuraa: https://www.ratsastus.fi/ratsastamaan/liity-seuraan/