Ratsastajainliiton tapahtumakalenteri siirtyy Kipaan

10.10.2024

Kipaan rakennettu tapahtumakalenteri korvaa liiton nykyisen tapahtumakalenterin (TAPU) loppuvuoden 2024 aikana. Loppuvuosi 2024 toimii siirtymävaiheena, jossa tämän vuoden tapahtumat löytyvät sekä nykyisestä kalenterista, että Kipan tapahtumakalenterista. Vuoden 2025 alusta lähtien tapahtumat ja koulutukset löytyvät ainoastaan Kipasta.

Kipaan kirjautuminen

Kipan tapahtumailmoittautuminen vaatii Kipaan kirjautumisen. Kaikki SRL:n jäsenet löytyvät Kipasta ja jos olet jo aiemmin käyttänyt Kipaa kilpailujen tai valmennuksien suhteen, ilmoittautuminen tapahtumiin sujuu samalla tunnuksella. Jos et ole aiemmin kirjautunut Kipaan, rekisteröityminen tapahtuu jäsennumerolla tai jäsenrekisterissä olevalla sähköpostiosoitteella. Kirjautumislinkki lähetetään jäsenrekisterissä olevaan sähköpostiosoitteeseen.

Ei-jäsenten rekisteröityminen

Uusi tili (profiili) on tarkoitettua ei-jäsenille, jotka voivat ilmoittautua vain tapahtumiin, joissa ei vaadita jäsenyyttä (esimerkkinä avoimet luennot tms.). Ei-jäsenten rekisteröityminen tapahtuu itserekisteröitymisen kautta. Tällä tunnuksella ei voi ostaa kilpailulupaa, eikä ilmoittautua kilpailuun.

Maksut Kipan tapahtumakalenterissa

Mikäli tapahtuma tai koulutus on maksullinen, maksu maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä korttimaksuna. Kipassa toimiva maksupalveluntarjoaja Stripe ei sisällä suomalaisia verkkopankkeja, joten maksaminen tapahtuu ainoastaan korttimaksuna. Tarkistathan ennen ilmoittautumista, että korttisi toimii verkko-ostoissa. Maksukuitit löytyvät maksun jälkeen Kipan ostoskoristasi.

Ilmoittautumisen peruminen

Voit perua ilmoittautumisen ilmoittautumisaikana oman profiilisi kautta (tulossa-välilehdeltä) siirtämällä ilmoittautumisen roskakoriin. Ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen tapahtuvissa peruutuksissa tulee olla yhteydessä suoraan tapahtuman järjestäjään. Järjestäjän yhteystiedot löytyvät tapahtumakutsusta. Maksu palautuu sille kortiile, jolla alkuperäinen maksu on maksettu.

Tutustu Kipan tapahtumakalenteriin osoitteesta https://kipa.ratsastus.fi/ (tapahtumat-välilehti). Kalenterinäkymästä hakea tapahtumia kategorioittain tai alueittain.

Ohjeita Kipan käyttöön löytyy Kipan Apua-välilehdeltä osoitteesta https://kipa.helpscoutdocs.com/category/173-tapahtumat.