Yhdistys – varmista, että tulorekisteri-ilmoittaminen onnistuu myös ensi vuonna
7.12.2020
Varmista, että tulorekisteri-ilmoituksia hoitavalla henkilöllä on tulorekisterin käyttöön oikeuttavat valtuudet voimassa myös 1.1.2021 jälkeen ja että yhdistyksen hallituksen kokouksessa on tehty tarvittavat päätökset valtuuksien muutoksesta.
Jos toimielinrooleihin tai nimenkirjoitusoikeudellisiin henkilöihin kohdistuu muutoksia, rekisteröidyn yhdistyksen kannattaa ilmoittaa muuttuneet tiedot yhdistysrekisteriin. Sähköinen asiointi on vaivattomampaa, kun tiedot ovat ajan tasalla yhdistysrekisterissä.
Kuka voi asioida yhdistyksen puolesta tulorekisterissä?
Yhdistysrekisteriin merkitty yhdistyksen hallituksen puheenjohtaja tai nimenkirjoitusoikeudellinen, jolla on oikeus edustaa yhdistystä yksin, voi asioida tulorekisterin sähköisessä asiointipalvelussa yhdistyksen puolesta ilman erillistä valtuutta. Muut yhdistyksen edustajat, jotka asioivat tulorekisterin sähköisessä asiointipalvelussa yhdistyksen puolesta, tarvitsevat Suomi.fi-valtuuden.
Ajankohtaista
- 30.1.2025Hevosten influenssarokotteiden lisääminen FEI HorseAppiin
- 28.1.2025Ratsastuksen viikkotiedote 5
- 24.1.2025Uutiskirje seuratoimijoille 24.1.2025
- 22.1.2025Pararatsastuksen avustajakurssi Jyväskylässä 1.-2.3.
- 22.1.2025Tulevaisuuden tähdet -ryhmään 16 nuorta paraurheilijaa vuodelle 2025
- 20.1.2025Ratsastuksen viikkotiedote 4
- 20.1.2025SRL:n seuratoiminnan ohjausryhmän vuoden teema - mielen hyvinvointi
- 15.1.2025Story: Puhu poliitikolle -iltatee
- 15.1.2025Ratsastajainliiton hallituksen kokouksen 10.1.2025 päätöksiä
- 13.1.2025Ratsastuksen viikkotiedote 3