Yhdistys – varmista, että tulorekisteri-ilmoittaminen onnistuu myös ensi vuonna
7.12.2020
Varmista, että tulorekisteri-ilmoituksia hoitavalla henkilöllä on tulorekisterin käyttöön oikeuttavat valtuudet voimassa myös 1.1.2021 jälkeen ja että yhdistyksen hallituksen kokouksessa on tehty tarvittavat päätökset valtuuksien muutoksesta.
Jos toimielinrooleihin tai nimenkirjoitusoikeudellisiin henkilöihin kohdistuu muutoksia, rekisteröidyn yhdistyksen kannattaa ilmoittaa muuttuneet tiedot yhdistysrekisteriin. Sähköinen asiointi on vaivattomampaa, kun tiedot ovat ajan tasalla yhdistysrekisterissä.
Kuka voi asioida yhdistyksen puolesta tulorekisterissä?
Yhdistysrekisteriin merkitty yhdistyksen hallituksen puheenjohtaja tai nimenkirjoitusoikeudellinen, jolla on oikeus edustaa yhdistystä yksin, voi asioida tulorekisterin sähköisessä asiointipalvelussa yhdistyksen puolesta ilman erillistä valtuutta. Muut yhdistyksen edustajat, jotka asioivat tulorekisterin sähköisessä asiointipalvelussa yhdistyksen puolesta, tarvitsevat Suomi.fi-valtuuden.
Ajankohtaista
- 26.2.2025Kyselytutkimus hammas- ja suuvammoista ratsastuksessa
- 24.2.2025Ratsastuksen viikkotiedote 9
- 20.2.2025SRL:n ohjelma Hevoset-messuilla 12.-13.4.
- 19.2.2025Tanska ottanut käyttöön kilometrimaksut rekoille
- 18.2.2025Ratsastuksen viikkotiedote 8
- 18.2.2025Tähtiseuravalmennus 2025 alkaa
- 17.2.2025FEI:n ponimittaustilaisuus Ypäjällä 10.3.2025 - muistathan ilmoittautua
- 14.2.2025Nuori mieli urheilussa -verkkokurssit kaikille valmentajille
- 12.2.2025Fiksusti tien päällä -iltatee 10.3.2025
- 11.2.2025Ratsastajainliiton hallituksen kokouksen 6.2. päätöksiä