Yhdistys – varmista, että tulorekisteri-ilmoittaminen onnistuu myös ensi vuonna
7.12.2020
Varmista, että tulorekisteri-ilmoituksia hoitavalla henkilöllä on tulorekisterin käyttöön oikeuttavat valtuudet voimassa myös 1.1.2021 jälkeen ja että yhdistyksen hallituksen kokouksessa on tehty tarvittavat päätökset valtuuksien muutoksesta.
Jos toimielinrooleihin tai nimenkirjoitusoikeudellisiin henkilöihin kohdistuu muutoksia, rekisteröidyn yhdistyksen kannattaa ilmoittaa muuttuneet tiedot yhdistysrekisteriin. Sähköinen asiointi on vaivattomampaa, kun tiedot ovat ajan tasalla yhdistysrekisterissä.
Kuka voi asioida yhdistyksen puolesta tulorekisterissä?
Yhdistysrekisteriin merkitty yhdistyksen hallituksen puheenjohtaja tai nimenkirjoitusoikeudellinen, jolla on oikeus edustaa yhdistystä yksin, voi asioida tulorekisterin sähköisessä asiointipalvelussa yhdistyksen puolesta ilman erillistä valtuutta. Muut yhdistyksen edustajat, jotka asioivat tulorekisterin sähköisessä asiointipalvelussa yhdistyksen puolesta, tarvitsevat Suomi.fi-valtuuden.
Ajankohtaista
- 21.12.2024Valmentajille tarjolla koulutusta
- 20.12.2024Ratsastajainliiton hallituksen kokouksen 12.12. päätöksiä
- 19.12.2024Liiton toimiston joululoma
- 16.12.2024Ratsastuksessa tapahtuu viikoilla 51, 52 & 1
- 11.12.2024Ratsastuksessa tapahtuu viikolla 50
- 11.12.2024Muistilista seuran SRL-jäsenelle vuoden vaihteeseen
- 11.12.2024Seuran SRL-jäsen, olethan jo käynyt Jäsenhuoneessa?
- 4.12.2024Tulilahja-kummihevonen tekee hyvää
- 3.12.2024Ratsastuksessa tapahtuu viikolla 49
- 27.11.2024Ratsastuksessa tapahtuu viikolla 48